Reklamace zboží

Jak funguje reklamace zboží na kutiluvsen.cz ?

Ať už se vyskytne jakýkoli problém se zbožím zakoupeným u nás, kontaktujte nás na mailu l.joklova@kutiluvsen.cz. Nejprve se pokusíme přijít na to, kde by mohl být zakopaný pes. Pokud nebudeme společně schopni problém vyřešit u vás, urychleně zahájíme reklamační řízení, spojíme se s dopravcem a ten u vás zboží zdarma vyzvedne

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

  • V případě spotřebitele máme na vyřízení reklamace lhůtu 30 dnů, která se počítá od doručení všech náležitostí. Většinou však reklamaci vyřídíme mnohem dříve.
  • V případě reklamace zboží koupeného na IČ jsme povinni reklamaci vyřídit v přiměřené lhůtě, případně dle vzájemné dohody.

V jakém stavu mám zboží reklamovat?

Před reklamováním výrobek očistěte a zbavte veškerých tekutin (např. olej, benzín, voda). Data ze zařízení si prosím zálohujte.

Zboží k reklamaci předávejte kompletní včetně veškerého příslušenství.

Jaké dokumenty potřebuji k vyřízení reklamace?

Vše můžete případně vyřídit vyplněním formuláře Reklamační formulář.Do balíku následně vložte vyplněný formulář a kopii nákupního dokladu.

Jak mám zboží správně zabalit?

  1. Zvolte vhodnou krabici s ohledem na rozměry a hmotnost zboží. Krabice by vždy měla být s rezervou minimálně několika centimetrů větší než zboží, aby bylo možné kraje vyplnit vhodným tlumícím materiálem.
  2. Prostor v krabici vyplňte tlumícím materiálem tak, aby se zboží v krabici nemohlo pohybovat.
  3. Do balíku vložte fakturu a vyplněný reklamační formulář.
  4. Všechy strany balíku přelepte lepicí páskou, aby nedošlo k rozlepení během přepravy.

Musím výrobek doručit v originálním obalu?

Nemusíte, obal není součástí reklamačního řízení. Pokud však originální obal máte k dispozici, pomůže vám ochránit výrobek při přepravě.

Je potřeba s reklamovaným výrobkem dodat i příslušenství?

Ano, dodejte výrobek i s příslušenstvím. Někdy může být příčinou nefunkčnosti právě příslušenství a autorizovaný servis bude požadovat jeho dodání. Tím by se zbytečně prodloužila doba opravy výrobku.

Co když je vadné jen příslušenství, mám dodat i hlavní výrobek?

Při reklamaci příslušenství doporučujeme dodat i hlavní výrobek. Ve většině případů příslušenství není možné samostatně reklamovat.

Pokud se jedná o zabudovaný nebo velký výrobek, je možné napsat na l.joklova@kutiluvsen.cz. My se vám ozveme s informací, jak s reklamací postupovat.

Jak mi bude opravené zboží doručeno?

Místo doručení opraveného zboží si vyberete při zakládání reklamace.

Kde zjistím, jak pokračuje vyřizování mé reklamace?

Pokud u nás máte založený účet, stačí se přihlásit do zákaznického účtu.

Jaké jsou podmínky záruky?

  • Záruční doba běží od převzetí zboží.
  • Do záruční doby se nepočítá doba od reklamace zboží až do doby, kdy je kupující povinen po skončení záruční opravy zboží převzít.
  • Záruku nelze uplatnit na běžné opotřebení zboží. Záruka se tedy nevtahuje na běžné snížení kapacity akumulátoru vzniklé v důsledku užívání zboží, jehož je akumulátor součástí.
  • Na dárky ke zboží nelze výše uvedené uplatnit.

Jak získám záruční list a kde mi ho potvrdí?

Spolu se zbožím vám bude doručen i nevyplněný záruční list (pokud není přiložen, slouží jako záruční list faktura, která vám bude zaslána na e-mail po doručení zboží).
  • Záruční list můžete poslat poštou - spolu s číslem své objednávky nebo okopírovanou fakturou - na adresu:
    Lenka Joklová
    Rybízovna 375, 
    582 23, Havlíčkova Borová
  • Potvrzený záruční list zašleme zpět na vaši adresu, kterou jste uvedli v objednávce (pokud neuvedete jinou).
  • Záruční listy nepotvrzujeme rovnou, protože zboží nevybalujeme a fyzicky nekontrolujeme. Toto privilegium přísluší vždy zákazníkovi, který si zboží zakoupil. Proto vám dáváme prostor zboží nejdříve pečlivě zkontrolovat a vyzkoušet.
  • Pro reklamaci však není vypněný záruční list podmínkou. Bohatě vám postačí faktura k zakoupenému zboží.