Vrácení zboží

Jak se počítá lhůta 14 dnů?

  • Trvá 14 kalendářních dnů (nikoliv pracovních).
  • Začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro odstoupení se počítá od soboty včetně).
  • Pro dodržení lhůty je klíčové, kdy jste nám své rozhodnutí o záměru zboží vrátit sdělili (vyplněním online formuláře, odesláním emailu nebo odeslaním balíku s průvodním dopisem).

V jakém stavu mám zboží vrátit?

Zboží uveďte do původního stavu, abychom Vám mohli vrátit jeho plnou cenu. V případě zjištění opotřebení jsme oprávněni ponížit vracenou částku.

Mohu vrátit pouze jeden výrobek z objednávky?

Ano. U objednávek s více výrobky můžete vrátit libovolný počet výrobků a ostatní si ponechat.

Jaké dokumenty je potřeba přiložit?

Vše můžete případně vyřídit také vyplněním formuláře Formulář odstoupení od smlouvy. Do balíku následně vložte vyplněný formulář a kopii nákupního dokladu.

Jak mám zboží správně zabalit?

  1. Zvolte vhodnou krabici s ohledem na rozměry a hmotnost zboží. Krabice by vždy měla být s rezervou minimálně několika centimetrů větší než zboží, aby bylo možné kraje vyplnit vhodným tlumícím materiálem.
  2. Prostor v krabici vyplňte tlumícím materiálem tak, aby se zboží v krabici nemohlo pohybovat.
  3. Do balíku vložte fakturu a vyplněný formulář odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy.
  4. Všechy strany balíku přelepte lepicí páskou, aby nedošlo k rozlepení během přepravy.

Kdy mi vrátíte peníze?

Peníze odesíláme na váš bankovní účet běžně do 5ti pracovních dnů od obdržení zásilky v našem distribučním centru, nejpozději do 14 dnů.

Dorazilo mi poškozené zboží, co mám dělat? 

Pokud vám dorazilo poškozené zboží, co nejdříve nám tuto skutečnost nahlaste mailem, či telefonicky.

Jaká je možnost a rozsah vyzkoušení zboží?

Vyzkoušení znamená zprovoznění zboží a přiměřené otestování všech funkcí, které má zboží splňovat dle požadavku zákazníka. Nemělo by však dojít k jeho opotřebení.

Pokud to není vysloveně nutné, nesundávejte ochranné fólie displejů a lesklých částí těl zboží a samolepky výrobce.

Musím zboží vrátit v nepoškozeném obalu?

Obal není pro vrácení zboží nezbytný. Pokud ale máte možnost, vraťte nám produkt v původním obalu, usnadní nám to jeho další případný prodej.

Co když se zboží při používání poškodilo?

Výrobek můžete vrátit i pokud je částečně poškozen, v takovém případě však budeme mít právo snížit vrácenou částku o částku představující snížení hodnoty vráceného zboží způsobené jeho poškozením.

Co když vrátím zboží nekompletní, např. bez příslušenství?

Abyste při vrácení zboží dostal zpět celou částku zaplacené kupní ceny, musí být vrácené zboží kompletní, tedy včetně všeho příslušenství, které bylo součástí prodejního balení. Pokud například vrátíte telefon bez sluchátek, máme právo snížit vrácenou částku o hodnotu chybějícího příslušenství.

Co znamená Odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu?

Pokud jste výrobek zakoupil v našem internetové obchodě jako spotřebitel (nemáte na faktuře uvedeno IČ), máte v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 NOZ právo bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží.

Tohoto práva můžete využít ve chvíli, kdy vám výrobek z nějakého důvodu nevyhovuje nebo neodpovídá vašim představám.

V rámci procesu vrácení můžete být vyzváni k uvedení důvodu vrácení. Pro nás je tato informace hodnotná, využíváme jí na zlepšení nabídky produktů. Poskytnutí však není povinné a důvod uvádět nemusíte.

Výrobek je zakoupen na IČ, mohu odstoupit od kupní smlouvy?

Ano. Pro všechny podnikatele (firemní zákazníky, živnostníky a státní správu) umožňujeme vrácení zboží do 14dnů zdarma za stejných podmínek jako pro běžné spotřebitele.